Tweepaginagroot artikel in AD-UN / Voor alle trouwe volgers van Daan Westerink


Geen echt blog deze keer. Meer een mededeling cq. leestip. 

Ik las vandaag het AD. Daarop ben ik geabonneerd. Kritische lezers van mijn blogs zal dat niets verbazen. Veel over eten en drinken, goedkoop sentiment, vakanties, weerberichten, gekleurde plaatjes en human interest. Beeldend geschreven maar niet altijd diepgang. Op zaterdag lees ik wel de Volkskrant.

Toen zag ik opeens een groot artikel in het AD.

Hierbij de link:

http://www.ad.nl/diagnose/article1834566.ece

Bij wijze van service voor de vele bloggers die de totstandkoming van het boek hebben gevolgd en uit respect voor de inhoud van het boek en voor de schrijfster.

 

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in rene-vkblog-2007-11. Bookmark de permalink .

16 reacties op Tweepaginagroot artikel in AD-UN / Voor alle trouwe volgers van Daan Westerink

  1. Zilver zegt:

    Ja, nu ook gelezen, dank je wel!

  2. Thera zegt:

    Bedankt voor de link Rene.
    Het is iets wat ons allemaal raakt en Daan kan die gevoelens toch wel erg mooi verwoorden.
    Ook in dit artikel.

  3. Antoine zegt:

    Bedankt Rene! Met veel belangstelling de link gelezen..

  4. Klaverblad zegt:

    Zojuist gelezen. Onder de indruk van Daan. Dank voor deze goeie tip.

  5. Coby zegt:

    Dank voor het delen en de link. Met veel belangstelling gelezen.
    Hartelijke groet, Coby

  6. PHM van de kletersteeg zegt:

    Tja; dat is de natuur.
    als de laatste van de ouders sterft, wordt er een deur achter je gesloten.
    Ja staat definitief op jezelf.
    Bij mij was dat mijn vader.
    niemand had het fatsoen mij te waarschuwen toen hij stervende was.
    Op begravenis 300 familieleden; verschillende had ik nooit gezien.
    en sindsdien ook niet meer.
    zo gaat dat; dat is leven.
    asa este

  7. PHM van de kletersteeg zegt:

    daarna volgt een standaard rouwproces; en dat geheel heet volwassen worden.
    afstanden nemen en erkennen.

  8. Zusenzo zegt:

    Dank, fantastisch voor Daan hè

  9. rotsbloempje zegt:

    Dank voor de verwijzing!

  10. tempelman zegt:

    Met belangstelling gelezen. Bedankt. Schrijft zij zelf ook niet met een eigen blog op de Volkskrantblog?

  11. Oliphant zegt:

    Kan hier het AD niet kopen. Jammer. Bedankt en aanbevolen.

  12. Wilma Dekkers zegt:

    Bedankt Rene. Fijn het te kunnen lezen zo.

  13. Rene Scheffer zegt:

    Een ieder…graag gedaan.
    Inmiddels heeft Daan Westerink gisteren een eigen blog gemaakt met nog meer links, ook van tv uitzendingen.
    http://www.volkskrantblog.nl/bericht/168197

  14. annet zegt:

    Hoop dat Daan goed geciteerd is
    niets is zo erg als een journalist
    jouw woorden verdraaid of niet goed
    luistert. Maar niet iedereen vindt
    dat erg. Leuk Rene. Dank je wel:)

  15. Voordaan zegt:

    Rene! Dank je wel voor deze attente aandacht voor mijn boek! Dat voelt heel goed. Ik ben blij met het artikel, ik merk dat de journalisten die er over willen berichten, heel betrokken zijn. Nog geen afzeik-interview meegemaakt, dus zeer tevreden. Hartelijke groet!
    Dank iedereen voor de reacties!
    Daan

Geef een reactie

