Blogdicht


Woorden geschreven
Iets van inhoudsvol leven

Tot in de eeuwigheid      
Van maximale Googletijd  

Liefst een wicht
Die daarvoor zwicht
Of een heer
Geeft  jou de eer  


Daarom te doen

Niet voor de poen
Op de voorste rij
Zie toch eens mij  


Aanbevelen is strelen

Een reactie een kus
Liefst van zovelen
Dat kietelt de  lust

Glimmend zelfvoldaan
Weer eens bovenaan

Straks toch wel een biertje
Maar eerst nu een schuimpjesbanaan  

                 

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in rene-vkblog-2008-01. Bookmark de permalink .

14 reacties op Blogdicht

  1. cor zegt:

    ik ben diep onder de indruk; Rene Scheffer

  2. Zoë zegt:

    heel bijzonder rene. Wat een emotie!

  3. Rene Scheffer zegt:

    Cor…thanks
    Zoe…nou emotie, hmmm, niet echt een hele hoogwaardige.

  4. Maria-Dolores zegt:

    hihi,
    aanbevelen is strelen (klopt)
    een reactie een kus (soms gefopt)

  5. fredvanderwal zegt:

    speelse bijdrage dus een aanbevver

  6. Ragfijn zegt:

    Een veer, u heeft mij ontroerd… 😉
    Gr. Ragfijn

  7. marsjan again zegt:

    Hier word ik helemaal blij van!! Dit wicht is gezwicht en geef je een zachte ‘reactie’ op je wang!! ;-))

  8. Starry Night zegt:

    Geef mij maar zo’n bananenschuimpje. Zie je wel dat je een schaapje in wolfskleren bent;-)?

  9. Morgaine zegt:

    schuimpjes? waarrr!:)

  10. droomvrouwtje zegt:

    Rene schuimpjes gaan ook goed samen met bier….
    delen 😉
    eerst nog ff aanbevelen..
    dan kom ik een reactie stelen
    xxx

  11. Oliphant zegt:

    Laten we allen dichten, en strelen en aanbevelen.
    Ga door, René, het wordt wel wat met Google:-)))
    Groet, O.

  12. Rene Scheffer zegt:

    MD….leuk plaaggedicht ! soms…gefopt 🙂
    FredvdW en Ragfijn…thanks!
    Marsjan…ikku beetje blozen.
    Starry night…ach alle illusies weg, andersom is beter toch ?
    Morgaine….bij kruitvat, af en toe een bij het scheppen op de grond laten vallen en die opeten.
    Droomvrouwtje…lief. echter beter eerst bier en dan zoet schuimpje. thanks
    Oliphant….we zullen zien. af en toe een gedichtje er tussen door. Je bent er wel zo mee klaar, dat is het voordeelReactie is geredigeerd

  13. Thera zegt:

    Sluit me aan bij Starry… ja dat is niet zo’n verrassing, ik weet het. Ik kan er niets aan doen, ik hou nu eenmaal ook van bananenschuimpjes…

  14. Antoine zegt:

    Een banaanzoet gedicht verdient een aanbeveling 😉
    Maar ik geef de voorkeur aan verse bananen uit eigen tuin, banana milanesa en salada de banana 😛

Geef een reactie

