HTC Touch Diamond – Extase door glimmend zwart.


Generator van extra aanbevelingen, dat ook natuurlijk. Maar dat niet alleen. Hij is mooi en duur, wel meer dan 550 euro. Hij is ook nieuw, model mei 2008. Het is volgens de kenners de evenknie van de  I – Phone. Hij is plat en weegt 110 gram en je kunt er mee internetten en nog veel meer.

Zelf heb ik twee mobieltjes. Een Samsung van twee jaar oud met een Debitel abonnement van 20 euro en sinds ruim een jaar een Nokia van het werk. De privé mobiel heb ik doorgeschakeld naar die van het werk. Ik ga hem opzeggen en doe het met het ding van het werk. Dat scheelt weer 20 euro. Het abonnement van mijn vrouw was verlopen. Nu heeft ze een simpel maar fraai vrouwending met een abonnement van 25 euro.

De aankoop

Ik ben al weken aan het pushen en nu hapte ze toe. Ik duwde haar voorzichtig de Dixons binnen, gaf haar nogmaals een folder (vorige week ook al), waar ze in keek. Ik klampte de verkoper aan en zei "Ze wil een HTC Touch Diamond!" De verkoper stapte op mijn vrouw af en meldde "Ze gaan snel, we hebben er nog twee en een ervan is door onze manager gereserveerd".  Ze ging overstag. Mijn altijd kritische collega Mark V. had deze week een positief advies gegeven en dat gaf de doorslag net als de instemming van de aanwezige vriendin P. Voor 29 euro per maand met dit mooie ding naast bellen en navigeren ook onbeperkt internetten. Dinsdag kan ik hem ophalen. 

Internet onderweg!
 

Handig voor in de trein of in de auto of bij anderen. De buienradar op http://www.knmi.nl/ zou vandaag zeker bekeken zijn. Natuurlijk is het ook een uitkomst vakantie. Dit jaar zat ik voor 2 euro per half uur op een camping aan het Gardameer in een kleine kamer van een norse werkstudent te kijken naar de 14 daagse weersverwachtingen van Zoover en ook snel naar mijn Hyves, Hotmail, AD/Utrecht en het VK blog. Vluchtig en oppervlakkig dat wel en met te weinig tijd en rust om anderen echt te lezen. Een snelle aanbeveling voor mijn echte VK blog vrienden Thera en Klaverblad (ik ben in veel opzichten een trouwe hond), dat was het.


Extra aanbevelingen?
 

Ik geef mezelf aanbevelingen, thuis en meestal ook op het werk. Mijn vrouw doet het soms vanaf een andere locatie, maar dat hangt af van een combinatie van factoren:

a. Haar stemming, die voor een groot deel wordt beïnvloed door mijn gedrag jegens haar.
b. H
aar mening over het blog (30 % van de blogs vindt ze leuk, 40 % niet meer dan "niet onaardig" en 30 % helemaal niets).
c.
Haar gevoel voor mededogen. Wanneer een blog heel slecht scoort wil ze uit zieligheid nog wel eens een aanbeveling op een voetbalblog of een mislukt gedicht geven.

Het is dus zeker geen automatisme en dat zal het met haar nieuwe HTC ook niet zijn. 
Ik denk niet dat ik zelf met het ding zal mogen spelen. Het is HAAR mobiel, gaf ze net aan.

Reorganisatie!

Op kantoor zitten we met een reorganisatie. Het zou zo maar kunnen dat ik ander werk krijg en bijna continue bereikbaarheid niet meer nodig is dan wel dat ik niet meer een eenmansfunctie heb. Misschien mag ik dan mijn werkmobiel wel inleveren, cq. wordt hij ingevorderd!  Ik ga het bijna hopen. Dan moet ik weer een privÉ-mobiel.

In dat geval koop ik ook een HTC Touch Diamond, puh.

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in rene-vkblog-2008-07. Bookmark de permalink .

16 reacties op HTC Touch Diamond – Extase door glimmend zwart.

  1. Klaverblad zegt:

    Een stukje techniek verbonden met personen. En op een leuke wijze nadere kennismaking met je vrouw.

  2. Rene Scheffer zegt:

    ja die kennismaking….wanneer het over haar gaat heeft ze vetorecht; ze komt zo thuis en morgen kan de tekst dus anders zijn.

  3. Zoë zegt:

    je vrouw vind ik leuk!:)

  4. landheha zegt:

    550 euries, dus ongeveer 1200 oude guldens voor iets waar je mee kunt bellen en wat vette vingers aantrekt…

  5. www.watersport4all.nl zegt:

    who what a story ;)http://www.watersport4all.nlReactie is geredigeerd

  6. jan krosenbrink zegt:

    ik ben jaloers op het groot deel: ‘dat hangt af van haar stemming, die voor een groot deel wordt beïnvloed door mijn gedrag jegens haar’
    maar toch gefeliciteerd, ik gun het je van harte

  7. Frans Muthert zegt:

    Meer dan 550 €?
    Het moet een bijzondere vrouw zijn.

  8. PACO PAINTER zegt:

    Zeer bijzondere vrouw zelfs.Gaan je reacties ook verdwijnen als zij terug is?

  9. Rene Scheffer zegt:

    Zoe, Frans, en Paco P…..
    Tekst is na haar thuiskomst gisteren 01 u op slechts minieme punten aangepast. Wat er nu staat kan haar fiat wegdragen.
    Landheha en Franz M…..zij heeft hem natuurlijk gratis, de provider hoopt dat ze zoveel belet enb zolang bij die provider blijft hangen dat ze de kosten terugverdienen en meer.
    Watersportmeneer of mevrouw…thanks.
    Jan K….Het kan ok een behoorlijke druk leggen.

  10. Maria-Dolores zegt:

    grappig, die behoefte om ook buitenshuis te kunnen internetten. ik vind het altijd wel een verademing om even het ‘echte leven’ binnen te stappen en dan alleen maar te kijken wat dààr gebeurt. (heb meestal wel een kleine fotocamera bij me).Reactie is geredigeerd

  11. Beus zegt:

    Ik wil ook wel een buitenhuis of zoiets.
    Krijg je die ook gratis bij dat HTC Touch Diamond abonnement?

  12. Wilma zegt:

    Ooooo, ik ben ook toe aan een nieuw mobieltje!

  13. kees smit zegt:

    Die nieuwe reclame met tv op je mobieltje vind ik mooi gemaakt, tv-beeldjes die niet echt samenvallen met de werkelijkheid. Zo’n tv-mobieltje wil ik!

  14. Zwollywood zegt:

    Ja, die Diamond is het vergelijkbare toestel naast de I-phone. De I-phone heb ik niet gekocht omdat ik niet SMS terwijl dat wél in de bundel van het abb. zit. De diamond heeft (winnend)een redelijke lens voor foto’s (3,5).

  15. de Stripman zegt:

    Gefeliciteerd en veel plezier ermee ! Ik ben zelf zo weinig mobiel dat ik, om een beetje lol te hebben van een mobiele telefoon, het ding aan iemand anders mee zou moeten geven…;o)

  16. Rene Scheffer zegt:

    MD, Beus, Wilma, Kees Smit, Zwolly en stripman……
    Bedankt voor de reacties. Ik heb het apparaat nu ontvangen, alleen kan en mag ik er niets mee, hij is van mijn vrouww. Einde van vermaak dus. Ja en met tv, dat is iets voor mij

Geef een reactie

