Gastendoekjes, etagères en zijden bloemen


Dat is wat Yolanthe van K. heeft meegenomen
Wat een zooi. Kerstbomen, lakens, alle kasten zijn leeg!  Vijf verhuiswagens en Jantje zou alles goed gevonden hebben. Tuurlijk, mannen willen geen gezeik. Gelukkig heeft de moeder van Jantje S. alles op foto.
 
Gastendoekjes, wat moet je trouwens met die dingen? Ik weet het niet. Nooit een gast gezien die een gastendoekje gebruikt. Ik gebruik ze om mijn genitaliëen te wassen als ik het idee heb dat vrouwlief groenlicht zal geven. Maar als gast heb ik nooit verlangd naar een gastendoekje. U wel? 
 
Jan heeft nu iets met een getrouwde vrouw, Liza en Yolanthe had voor Wesley S. en tijdens Jantje S. iets met een timmerman, naar men zegt (ze zijn op een kameel gespot). Trouwens, wat moet een Jantje met een etagère? Jantje zal genoeg hebben aan de Voetbal International, een biertje en een TV, zoals de meeste gewone mannen. Maar ja, die Liza kan wel wat met een etagère wellicht en de moeder van Jan ook en anders zijn zus wel.
 
Ik weet het niet. Ik vertrouw Yolanthe niet, nu alweer een bekende Nederlander, Wesley S., net als die Annemarieke Vermoolen of Vermeulen die iets heeft met de eigenaar van Oud Sluijs, Serge Hermans. Bekende Nederlanders uitzuigen. Over een jaar staan ze weer in de Privé. Neem toch een boekhouder of een ambtenaar, zou ik zeggen.
 
De moeder van Jantje. Ik geloof dat ze gelijk heeft. Maar ja, het hoort niet en voor Jantje is het ook niet goed. Nieuwe schoondochters zullen wel tweemaal uitkijken en voor Jantje is het opvoedkundig ook niet goed. Jantje moet leren van zijn fouten te leren. Hij gebruikte zijn piemel ook niet alleen om te plassen, naar men zegt in Volendam. Ook niet in de tijd van Yolanthe. Zijden bloemen ook zoiets, stofnesten zijn het. Jan zal blij zijn dat ie er vanaf is.
 
Maar gastendoekjes. Hebt u gastendoekjes en wat gebeurt daar eigenlijk mee? Voor de gasten? Laat me niet lachen. Berg ze maar snel op.
 
SBS 6 bedankt! Ik heb ervan genoten.
 
 
 
 
 
  

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in rene-vkblog-2009-07 en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

25 reacties op Gastendoekjes, etagères en zijden bloemen

  1. Frans Muthert zegt:

    Bij gastendoekjes ken ik dezelfde verwarring als jij. Brrrrrrrrrr.
    Maar jij weet ze in ieder geval functioneel te maken.

  2. Rene Scheffer zegt:

    Frans
    Bij het schrijven van het blog moest ik even aan u denken, niet vanwege de doekjes maar vanwege de wat andere stijl die meer in uw richting komt.

  3. paco painter zegt:

    Ik moet (shame on me) bekennen dat ik van nabij weet dat onze Yolantha bijzonder geleden heeft ondr het Smit geweld.Daar kon zij niet tegenop.En ,eerlijk is eerlijk, we hebben het hier over "het product" jan Smit.En dat merk moet beschermd worden.Dan maar Yolantha opofferen. Een zieke geest waart door hetm dorp.

  4. Catharina Anna Maria van Vliet zegt:

    Ach die Yolante kan aan elke vinger 10 nieuwe Jantjes krijgen. Ik ben blij voor haar dat ze van Jan Smit af is. Wie wil er nu met zo’n saai ‘product’ (wat zeg je dat treffend paco) verder?
    Enne die moeder van Jan Smit? Was die op tv? En jij kijkt ernaar……. ik weet niet eens waar en waneer die programma’s uitgezonden worden.

  5. Aad Verbaast zegt:

    Je hebt het mysterie van de gastendoekjes opgelost met je openbaring waar je ze voor gebruikt.
    Zou Jan Smit een graag geziene gast zijn? En daar nogal veel gastendoekjes versleten hebben?

  6. Linda zegt:

    Het was echt te ziek voor woorden.. Marktgastendoekjes en zijden bloemen.. En een moeder met een dodelijke blik en bonnetjes. Mijn god.

  7. Rene Scheffer zegt:

    PACO….Wie moet ik nu geloven. Ik ken de moeder van Jan S,mit van de TV en u van het VK blog. Bovendien gaat u niet met de meest vertrouwenwekkende figuren om 🙂
    CAM…SBS 6 tussen 23 en 24. Tis erg heel erg!
    Aad….een man koopt geen gastendoekjes, maar Jan zal ze wel betaald hebben.
    Linda…. Het was heel erg en dan die verbeten blik; maar ik heb er wel van genoten en ik moest er ook gelijk een blogje van maken en dat was ook in 15 minuten klaar.

  8. trekmoment zegt:

    Grappig, wij hebben gastendoekjes naast het bed liggen, juist voor na het groene licht!

  9. Rene Scheffer zegt:

    Trekmoment…… Ook die functionaliteit was mij reeds bekend, maar die liet ik toch maar onbesproken, maar ja, jet is uw core business.

  10. Ivy (Heyta) zegt:

    Wat ben ik toch weer blij dat ik dat allemaal gemist heb!
    Ik lees veel liever dit soort commentaren en interpretaties ;-)))

  11. Bregje Buitenwijk zegt:

    ik heb een kort stukje gezien van die moeder. Wat is ze vreselijk, echt vreselijk!
    Yo is zelf ook een bekende Nederlander dus je kunt hetzelfde over Wesley zeggen beste Rene. Foei!

  12. Mo zegt:

    Ik heb het gezien en ik dacht nog, als de heren van Koefnoen dit ook maar zien want die kunnen er vast iets moois van maken.
    Afgezien van de vreselijke smaak van de clan Smit en Cabau van Kasbergen denk ik dat het moeder Smit erom te doen was om haar zoon te verdedigen. Ze heeft – denk ik – oprecht het gevoel dat hij bestolen is, dat Yolanthe hem besodemieterd heeft.

  13. Rene Scheffer zegt:

    Ivy….zo heel af en toe kijk ik shownieuws; erg over de top en erg fout; er keken 1,3 miljoen mensen om 23.40 u en thanks voor compliment.
    Bregje…Ja maar Wesley is gewoon met zijn buurmeisje getrouwd en daar lang bijgebleven; bovendien zijn mannen op dit gebied (golddigging in "relaties") i.h.a. veel sulliger.
    Mo….aan haar mond (een verhaal apart) kon ik zien dat ze het wel meende inderdaad, maar of het nu slim was?

  14. peterus zegt:

    Mijn complimenten.
    ik heb de gastendoekjes net het raam uitgegooid.
    dankvoordetipgroet

  15. cor3306 zegt:

    ik heb het ‘jammer’ genoeg niet gezien, maar jij maakt alles weer goed met treiterig zuigerig ironisch stukje…zo lust ik er nog wel een paar

  16. Rene Scheffer zegt:

    Petrus en Cor . . . Thanks voor de complimenten. Was voor mij een lichte stijlbreuk (korter en harder), een beetje richting Franz Muthert en Jan Mulder. Tis erg en het blijft erg en vanavond op SBS 6 ongetwijfeld meer.

  17. Smokey Robbinson zegt:

    "Und die Mutti war immer dabei", ook een lied.
    Ooit zal de waarheid naar buiten komen. Wie `t eerste "vreemdging" is de aanstichter.
    Maar Yo, die mooi is, heeft Wesley en Jantje, zelf nog een (moeders)kind heeft zomaar een kind.
    Everybody happy? Ma niet….
    Humorverhaal Rene Scheffer en je zegt`t al: wat moet Jantje met al die frutsels.

  18. Rene Scheffer zegt:

    SM…
    Ow ja van die Liza, is NU op SBS 6!

  19. paco zegt:

    Rene, daar heb je gelijk in. Maar om niet teveel uit de school te klappen; ik ken Yolanthe van nabij

  20. Rene Scheffer zegt:

    Paco. . . Ok dan, je wint het van de moeder van Jantje Smit.

  21. easywriter6616 zegt:

    Ik zapte langs dit absurde item en zag met gepaste verbazing het shownieuws voor het eerst van mijn leven. Was dit nu een komkommertijd-item, of viel dit de gebruikelijke inhoud van het programma?

  22. Sandra Stoel zegt:

    Hey Rene,
    En als vervolg op jou verhaal: allemaal nog even kijken naar de bijbehorende clip op youtube…zoek op DJ Kabaal van Housbergen…echt te grappig!!! maar in de clip geen gastendoekjes terug te zien hahahaha….het einde is wel weer heel leuk…
    Leuk verhaal…palinggate krijgt als Jantje terug is uit Frankrijk vast wel weer een hilarisch vervolg…..

  23. Tessa zegt:

    Hoi René,
    Maak jij je ook al druk om Jan en Yolanthe:)
    Is prima toch dat ze wat spullen meeneemt. Jan zal al lang blij zijn dat ze zijn shit niet in de openbaarheid gooit zoals zijn moeder doet…
    Ze heeft ook zijn kleren of zijn huis niet in de fik gestoken, zijn piemel er niet afgesneden en zijn nieuwe vriendin niet geslagen, best netjes vind ik. Ze gaf hem zelfs een halve knuffel!
    Groetjes,

  24. Rene Scheffer zegt:

    Sandra….
    Gekeken, maar ik krijg altijd hoofpijn van rap.
    L. zegt dat haar ex-schoonma wel iets heeft van de ma van Jan Smit, ook op spullen en dingen. Nu lijkt L wel weer op Y gelet op de 40 kubieke meter zooi die ze toen heeft meegenomen en al 8 jaar op zolder staat.
    Tessa…
    Sowieso leuk dat je het hebt gelezen (Hyves toch ergens goed voor) en reageert. Toch blijf ik Yolanthe niet vertrouwen. Ze heeft nota bene dure zijden bloemen weggehaald en goedkope ervoor in de plaats gezet, zodat het nog wat leek! Maar wanneer zou het ECHTE verhaal bekend worden?

  25. Sandra zegt:

    Al verbazend ook zitten genieten. Het ging helemaal niet over Yolanthe, het ging over de relatie tussen Jan en zijn moeder. Beschamend!
    "Ik kwam zijn was brengen. Want Yolanthe was er niet meer."
    Nou ja!

Geef een reactie

