Of ik een homo zou kunnen zijn? (muziek: San Remo 1994)


Dat schoot me weer eens te binnen vorig weekend toen ik in mijn autootje over de A 2 reed. Een klein kek "vrouwenautootje" ook nog. Ik luisterde naar een CD van de deelnemers van het festival van San Remo 1994, voor 11.000 lire op de kop getikt in Fidanza (dat soort dingen vergeet ik niet).  
 
Een enkele keer hoor ik van mensen "dat ze best zouden kunnen geloven dat anderen zouden kunnen denken dat ik een homo ben". Zelf vinden ze dat niet want ze zien mijn glimmende ogen en neus (bij contact met vrouwen). Maar ja, zo gek is die eerste gedachte niet.
 
 
Ik kook en vind het grootste plezier in het schoonmaken van het aanrecht.
Natte cellen sop ik graag met Antikal en Ajax.
Ik heb een humor die soms relnichterige trekken heeft.
Ben goed in staat om inventief te roddelen.
Kan met vrouwen praten over stoffen, menstrruatiecycli en kleurcombinaties.
Ben in staat om als een Lord Byron (gentleman of leisure) thee te drinken bij rijke dames.
Houd niet van zand aan mijn handen.
Ben een Playa del Ingles adept.
Heb een talent voor "camp", al voor het woord bestond (Heino, Alpenmuziek/jodelen/volksliederen),
Kijk graag "shownieuws".
 
Ondanks dit alles kan ik verklaren nooit enige genitale reactie te hebben gekregen van iets mannelijks, als het wel zo was had ik het ook wel gemeld.
 
En mijn liefde voor de voetbalsport als sublimatie? Neen, dat toch ook niet, want ik heb daarvoor te vaak met mijn verrekijker naar de spelersvrouwen gekeken (nu zijn ze te jong). Niet dat dut alles een verdienste is overigens. Het is een lot van de natuur, soms een zetje gegeven door opvoeding. De dragers van de politiek correcte stroming in de jaren ’80 in Nederland die verordeneerden dat homoseksualiteit een "vrije keuze" was, hebben nu het schaamrood op de kaken. Wanneer ik vrouw zou zijn, was ik natuurlijk wel lesbisch by choice, maar dat geheel terzijde.
 
Maar goed, San Remo 1994 dus.
 
Aleandro Baldi - Passerà
Klik op:
http://www.youtube.com/watch?v=a8Qr_kss7Ho
 
"Passera" van Aleandro Baldi, geexalteerd gekerm om bij weg te dromen en kippenvel van te krijgen. Wanneer al het voorgaande ballast is, kunt u ook volstaan met alleen luisteren.
 
 
 
 
 
 
 

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in rene-vkblog-2009-07 en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op Of ik een homo zou kunnen zijn? (muziek: San Remo 1994)

  1. beus zegt:

    Dit blog gewoon even toevoegen aan de groep ‘tegendraads’.
    Dat nicherige autootje kostte natuurlijk 11000 gulden, tenzij je je tijd erg ver vooruit was.
    Of was het die cd?

  2. eWil zegt:

    11.000 euro? Dat soort dingen vergeet je inderdaad niet. 😉
    Je bedoelt 11.000 lire voor die CD, neem ik aan?
    Wel met plezier gelezen, zoals gewoonlijk.

  3. Rene Scheffer zegt:

    eWil
    Inderdaad, inmiddels aangepast; het kekke autootje kwam wel in die buurt.
    Thanks.

  4. Aad Verbaast zegt:

    Je had zelf de keuze al gemaakt: als ik dan al vrouwelijk zou zijn, zou ik lesbies zijn.
    Iedere man heeft (gelukkig) iets vrouwelijks in zich.. En v.v. 😉

  5. Smokey Robbinson zegt:

    " Aleandro Baldi è uno dei più grandi cantanti in Italia" …
    Molto anima in animus, of omgekeerd.
    Ken het ook het wel un pocco :))))

  6. cor3306 zegt:

    het is of ik mezelf hoor schrijven afgezien van genuanceerde verschillen

  7. Thera zegt:

    Ohhhhh, ik zat momenteel vreselijk te genieten van Youtube en Sanremo. Wacht ik zoek het nog even op…. http://www.youtube.com/watch?v=BWbquSeHASA en dan natuurlijk http://www.youtube.com/watch?v=fXYxtZHxCyI&feature=related enne als ik toch bezig ben http://www.youtube.com/watch?v=7L7ywJOxo5U en http://www.youtube.com/watch?v=kav_LzO3x_E nou ja…http://www.youtube.com/watch?v=O50tLWS3Ar4 …. genieten dus.,,

  8. Rene Scheffer zegt:

    Aad V. . . oei dat is een ingewikkelde 🙂
    SM . . .Kan het volgen!
    Cor…Leuk te horen. Cor
    Thera…ik wist dat ik jou ermee zou behagen; zo van de leg dat je niet eens bent ingelogd; apart die andere filmpjes.

  9. fred van der wal zegt:

    DIE TEGENNATUURLIJKE LIEFDE VOOR HET FOEBALLUH DOET ALLES WEER EENS TE NIET!!!
    Het begint goed:
    citroenthee met zure, oude rijke dames
    in lommerijke tuinen van enorme landgoederen
    flikjses, froefroetjes en tumtum op een zulveren schaal
    een kek otootje
    de natte hoek altijd goed
    lekker soppen
    aanrecht desinfecteren
    sjoo nieuws
    (alleen als het over Irene van der Laar gaat en niet over die valse dikzak Patty Brard want daar word ik nog homo van)
    leuke stoffen en koeleurencombis
    en dan plotseling die verheerlijking van het walhalla der Hooligans; Foeballuh!
    Nee, dit gaat mooi niet door!

  10. paco zegt:

    Toch ken ik mannen die niet naar shownieuws kijken, van loodgieten en timmeren houden, niet kunnen koken, en wel graag naar spelrsvrouwen kijken en toch homo zijn.

  11. Marjelle zegt:

    Ik geloof je op je woord, René. 🙂 Je houdt allemaal van dingen waar ik niet van hou, ben ik nu lesbisch… of juist helemaal niet. ;))) Leuk stukje.
    (Ook hier even dezelfde vraag, ik heb problemen met berichten versturen, blijkt recent, heb je ooit mijn berichtje van een tijdje geleden gekregen?)

  12. Rene Scheffer zegt:

    Fred…..mooie reactie ondanks de boosheid cq. teleurstelling
    Paco….ow, ja dat is waar van die Brokeback Mountain types
    Marjelle….Thanks!
    Uh bericht? neen nooit gehad, had het zeker wel onthouden.

  13. ron rozen zegt:

    @Renee Scheffer
    Je polsen zijn er niet slap genoeg voor.

  14. Marjelle zegt:

    Oké, het was heel kort, toen ik nl. laatst in Z. was en een blogstukje zat te schrijven, dacht ik even aan je (zoiets stond erin), zie linkje. ;))http://www.vkblog.nl/bericht/269847/Tot_slot

  15. Rene Scheffer zegt:

    Ron R…
    `Renee`. polsen = U is te cryptisch.
    Marjelle…
    Je blog nu gezien en volgende keer mij even oppiepen via gemeentehuis.

  16. Marjelle zegt:

    Wie weet, als je het heel vriendelijk vraagt. ;))

  17. liefs_uit... zegt:

    shownieuws is toch wel in het gevaarlijke grensgebied
    maar ja, met plezier een aanrecht schoonmaken
    dat is toch de droomman van iedere vrouw

  18. Klaverblad * zegt:

    Vanuit weer een gay-stad Oslo (op 8/8):
    Hey hey,
    in de meeste mannen schuilt een homo.
    So what?
    Ik vind ze vaak amusant en onderhoudender dan de gemiddelde hetero.

  19. Ingrid van den Bergh zegt:

    Het is simpel, Rene, het is gewoon je vrouwelijke kant. Bij sommige hetero’s is die strker ontwikkeld dan bij andern. Klein geheimpje: vrouwen zijn dol op dit soort mannen.

  20. Rene Scheffer zegt:

    Marjelle…inmiddels gedaan via achterdeur
    Liefs uit.. Ben nu bezig met blog over schoonmaakmiddel Dasty.
    KB…Ik denk dat hij niet in mijn schuilt; wellicht zijn het aangeleerde vermommingen, gelet op de reactie van Ingrid vdB
    Ingrid vdB.. -:) begin er langzaam achter te komen.

  21. Klaverblad zegt:

    vredelievender en intelligenter.
    Je zou het zomaar kunnen zijn.

  22. Ingrid zegt:

    En… bevalt het?

  23. prometheus zegt:

    Boeiend, spiegel knip-oog, blog, maar is het nu een lot of het lot van de natuur?.Het gedeelte na die komma geeft wellicht meer inzicht als hetgeen ervoor staat 😉 ? Anyway relaxte muziek en over een jaar of wat rijden we allemaal in van die keke autotjes. (wordt dan wel gecompliceerd voor (macho) mannen van nu) Over voetbal sublimatie thingie wel mening maar komt nog wel eens….

Geef een reactie

