Functioneel boos – Ziggo leest mee


Soms ben ik echt boos. Meestal op treuzelende en te langzame automobilisten en op mensen onder de 70 jaar oud, die bij de AH contant betalen en langzaam de centen uittellen. O ja, en op vrouwen die op foute en gewelddadige mannen vallen. Dat vind ik van die wezenloze garnaalhersenhoofdige zeloten dat ik er geen woorden voor heb.
 
Vandaag kwam de boosheid niet zozeer uit mijn onderbuik. Ik had immers geen last van de internetstoring die de hele dag in een deel van Midden Nederland heerste en ook de telefoonstoring bezorgde geen last. Ik was immers op het werk.
 
Mijn vrouw was thuis en ze leed er ook niet erg onder. Mobiel zijn we allebei bereikbaar en een dagje zonder internet vond ze een keer niet erg want het was na drie weken strijkdag, onder andere voor mijn vele overhemden.
 
Toen ik haar om 17.00 uur mobiel belde zei ze dat ze nog niet naar Ziggo had gebeld. Ik dacht bij mezelf, laat ik het maar even doen. Maar eerst keek ik op de website van Ziggo. Daar was niets te vinden over storingen, althans niet op de voorpagina en niet binnen een minuut. Mijn vrouw meldde me dat er op ook op de teletekstpagina van Ziggo op TV geen melding was van een storing. Ik was dus genoodzaakt om te bellen voor tien cent per minuut. En ja hoor, na enkele keuzemenu´s en 3 minuten kon ik het postcodecijfer invoeren en hoorden we dat er in Midden Nederland een storing was, die in de loop van de avond zou worden opgelost en dat laatste blijkt ook te zijn gebeurd.
 
Aan tafel hadden we het erover. Vreemd eigenlijk dat die storing niet gewoon ergens wordt gemeld op de Ziggo pagina op TV of op de website. Een storing kan voorkomen en verder zijn we tevreden over het 3 in 1 pakket van Ziggo.
 
`Maar waarom melden ze dat dan niet gewoon op de site of de TV` verzuchtte mijn vrouw nogmaals, eerder verdrietig dan boos, en ik gaf ze gelijk. Laat ik een blog schrijven en mijn functionele boosheid melden, dacht ik. Ziggo leest mee, mag ik aannemen en ik verwacht onder de reactieruimte ook een commentaar en als die bevredigend is dan haal ik het blog na enkele dagen wel weer weg.
 
Want echt boos kan ik nu ook weer niet op Ziggo worden na al het internet cq. blogplezier dat ze de laatste jaren voor ons gefaciliteerd hebben.
 
 
 
 
 
 

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in rene-vkblog-2010-03 en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Functioneel boos – Ziggo leest mee

  1. thera zegt:

    Ojee, wat is er toch mis met Ziggo, een groot deel van Nederland zat laatst ook al zonder televisie. Dat had ik overigens nog niet gemerkt, tot ik werd gebeld door de overbuurvrouw. Zij hadden daarnaast ook nog een internet via de kabel, dus noppes die avond. Het is gezonder alles te spreiden, dat blijkt maar weer. Jij bent dus boos? Nou ik ben boos op Donald Duck, maar dat is een ander verhaal. Enne, vrouwen hoeven niet altijd leeghoofden te zijn om op verkeerde mannen te vallen.

  2. rikus zegt:

    Je kunt ook heel simpel 1200 bellen als je Ziggo abonnement hebt. geheel gratis. overigens heb ik bijna nooit geen storing

  3. Eric von Daniken zegt:

    ik ben zwaar geirriteerd aan die werkschuwe klootzakken die als ik de bus wil halen en de roltrap afmoet, ze in de hele breedte het pad blokkeren, of van die zeikwijven en incontinente ouwe mannen op zaterdag in de supermarkt constant net in voor mijn voeten gaan stil staan.
    ik geef ze meestal een rotschop tegen hun kuiten van achteren, en dit heeft meestal positief effect (ze kankeren tegen de grond en ik rij met mijn zware kar over hun afstervende rotkop heen.

  4. Theo zegt:

    Een blog over irritaties…..misschien wel een blogthemadag….als de server het aankan.
    Ik verander nooit (meer) van provider, al bieden ze alles gratis aan.

  5. Rene Scheffer zegt:

    Thera
    Ja maar Thera….ik zei geen `verkeerde`, want dat kan iedereen gebeuren maar `foute en gewelddadige`
    Spreiding, ja maar dat geeft weer gedoe van kastjes en habels etc.
    Rikus
    1200 is van je vaste nummer maar de telefoon lag er ook uit en het werd dus 0900 1844.
    Eric
    Hoewel ik uw woordgebruik niet snel op deze wijze op schrift zou stellen ervaar ik een deel van uw ergernissen ook.
    Theo…
    In dit geval milde en geconstrueerde ofwel verstandelijke irritaties, een heel ander soort dan de heftiger onderbuikirritaties, die ik ook ken.

  6. Sandra Schoppers zegt:

    En nou maar hopen dat ze bij Ziggo weten wat webcare is.

  7. Rene Scheffer zegt:

    Sandra
    Ach, ze vinden het wel en zoniet dan niet. Zo krijg ik de gelegenheid om je te feliciteren met het raadslidmaatschap! Spannend en leuk lijkt me.

  8. Catharina Anna Maria van Vliet zegt:

    Hier flopte ook alles er tegelijk uit. Geen telefoon (wat vinden wij dat èrch…NOT!) enne toen had ik nog een film liggen die we nog niet gekeken hadden en die was hartstikke goed! Gezallig|!
    Moet ik Ziggo nu een bedankje gaan sturen?
    Als alles (tv en Internet en telefoon) er tegelijk uitfloept dan ga ik niet bellen want doen 10 anderen wel en het wordt echt wel opgelost ;-))

  9. Rene Scheffer zegt:

    CAM
    De telefoon brengt inderdaad alleen maar ellende. Ik neem dan ook altijd ontzettend bot en afstandelijk op

  10. Jim Hasenaar zegt:

    Van Ziggo nog geen woord.

  11. Kat. zegt:

    Ik wilde ze bellen i.v.m. die storing en kon niet eens een telefoonnummer vinden. Niet in de gewone gids en niet in de gouden gids. En normaal valt de tv uit als het sneeuwt of onweert (de vooruitgang mijnheer!) maar nu…?
    Irritant ja.
    Groet,

  12. Aad Verbaast zegt:

    1,5 miljoen mensen hebben deze week mogen meemaken dat ziggo ergens de stekker er uit had getrokken en er geen televisie meer was. Nu geen internet. Tja om woedend van te worden natuurlijk. Wat moet je dan in vredesnaam gaan doen?

  13. Hanneke zegt:

    de klantvriendelijkheid van ziggo kent geen grenzen
    (sprak zij ironisch)

  14. cor3306 zegt:

    Al na de eerste regels was ik het weer helemaal met je eens; maar van een internetstoring heb ik helemaal niks gemerkt.Zigo bestookt me steeds met folders maar ik heb een andere provider en daar ben ik content mee

  15. Rene Scheffer zegt:

    Jim, Kat, Aad en Hanneke
    ,,,,veel ziggo ellende dus.
    en in Isreal zullen ze wel wat anders hebben
    Cor…blij dat je het met me eens bent.
    Tweede reactie van Erik van Daniken verwijderd. verwijderd, TE beledigend.

  16. paco painter zegt:

    Je bent een heer, Rene

  17. ziggoerik zegt:

    Rene, dank voor je blog met de melding van je onvrede. Hoewel wij ons best doen om bij een eventuele storing zo snel mogelijk hier melding van te maken via diverse kanalen, kan het natuurlijk altijd beter.
    Onze inspanningen zijn in eerste instantie gericht op het voorkomen en eventueel oplossen van de storing. Het team dat bij ons zich bezig houdt met de kwaliteitsverbetering van de service, neemt je suggesties serieus. Het had al de aandacht van het team, omdat we zelf een storingsmelding aan de klant niet accuraat genoeg vinden. Je hebt dus terecht een punt. Dank daarvoor.
    Woordvoerder van Ziggo, Erik van Doeselaar

  18. Rene Scheffer zegt:

    Paco P…dank u§
    Ziggoerik….Ook dank voor de reactie en ik hoop dat de melding van storingen via TV en Website voortaan snel en makkelijk te vinden zijn zodat niet iedereen met 0900 1844 hoeft te bellen.

  19. ziggoerik zegt:

    Rene, het juiste nummer van de Klantenservice is 0900-1884, of 1200 voor de 1 miljoen Ziggo telefonie abonnees.

Geef een reactie

