Ik kan er niet genoeg van krijgen


Ik gaf via Twitter gisteren uiting aan mijn gevoel met de quote: 
 
"Ik mis nieuwe Jack de Vries- en Melissa roddels. Is alles nu echt bekend cq. getwitterd? Berichtenstroom van deze "wet story" droogt op.”
 
En zo voel ik het ook echt. Ik had het er vandaag in de kantine over toen ik de Telegraaf van een collega tevergeefs doorbladerde. Anderen kijken me meewarig aan.  Feit is dat de kwestie me erg blijft intrigeren. Twee dagen nieuws is niet genoeg. Ik lijk er alleen in te staan.
 
 
De aanvang
 
Kijk, er is altijd een begin. Bij zijn aantreden of erna moet er een hogere dan de vrouwelijke adjudant zijn geweest, die heeft gezegd. “Jack, zoals je weet wordt een Staatssecretaris begeleid door een adjudant. Niet door een secretaris of adviseur zoals bij andere staatsecretarissen, maar let wel, ze functioneert wel als zodanig, haar naam is adjudante Goede”  Wat zal Jack gedacht hebben?
 
Iets van “Zo daar moeten we het dus mee doen die strakke dame in krap zittend textiel, niet mijn smaak” of  ”Laat ik mijn best doen met haar een professionele relatie te ontwikkelen”
 
Misschien dacht Jack wel helemaal niets. Heeft hij niets met uniformen en was dit staatssecretariaatschap van Defensie voor hem  surrogaat omdat hij ook niets met het leger en uniformen heeft.
  
  
Hoe is het begonnen en waarom
 
Misschien is het wel automatisch begonnen. Twee mensen noodgedwongen door beroepsmatige of andere omstandigheden dicht bij elkaar en geen ruimte te ontsnappen. Een beetje op dezelfde manier waarop “homoseksuele relaties” in de gevangenis ontstaan of het gedwongen celibaat in de RK kerk, welke dwang  bij Jack dan hooguit enkele dagen duurt gedurende een missie. Welke eigenschappen van de ene hebben de andere aangetrokken?
 
Zou het het energieke zijn van Jack, want dat is hij, energiek. Zou Melissa voelen dat hij kan zorgen voor sterk nageslacht. Zou ze voelen dat Jack door zijn daadkracht in staat is om aan haar materiële behoefte (want die schijnt ze te hebben) te voldoen?   
 
En andersom? Melissa heeft een mooie combinatie van strak/zakelijk en rond/lief, zowel fysiek als qua persoonlijkheid. Die combinatie heeft de ex van Jack ook in zich, zij het dat ze 10 jaar ouder is. Gelet op het beschikbare fotomateriaal lijkt Melissa ook met die twee gezichten te kunnen "spelen".  
 
Zijn er tegenkrachten geweest, interne kanttekeningen? Heeft Jack wellicht vaak tegen zichzelf gezegd:
 
-Neen, je bent van het CDA
-Mijn vrouw en kinderen
-Is ze eigenlijk wel echt leuk
-Ik kan Balkenende niet met deze toestanden belasten.
 
En wat gaf dan de doorslag voor zijn verdere daden?
 
Waar is de eerste handeling gepleegd die heeft geleid tot de eerste zoen of de eerste sex?  Ergens achterin een auto wellicht. Aktetassen op de achterbank en net genoeg ruimte voor de twee. Melissa die quasi onbedoeld haar knieën tegen die van Jack legt. Jack die lacht en verlegen en ook licht hitsig wordt. Jack die later bij het groepsdiner na drie glazen wijn tegen haar aanschuift en fluistert “Melis, we hebben toch geen aktetassen nodig om dicht tegen elkaar te zitten” Voldoende aanloop voor een spannend vervolg. In de Hong
aarse hotelkamer was dit station allang voorbij. Als ware het natuurlijk kropen ze onder de lakens.    

 
 
Het gewone/dagelijkse
 
Na de eerste euforische weken komt er het gewone. Samen kip eten. Melissa laat de botjes op het bord liggen. Jack neemt het naar de keuken en veegt het eraf. Zijn handen worden vet. Melissa zet een CD van Wham op. Jack bromt intern. Zijn hongergevoel is weg. En door de vrijpartij in de middag voelt hij zich leeg en moe en denkt hij….”dat is het dus, vieze borden leegschuiven, die mooie Melis laat net zulke vieze botten als ik zelf als iedereen en als ik niet uitkijk en het komt uit zit ik met haar en loopt het nog eens slecht af”   
 
De boze Melissa ook.  Vlak voor haar ongesteldheid krijgt Jack de volle laag. “Doe eens wat aan je uiterlijk. Nu kan het nog, maar zonder goede baan en wat jaren ouder, dan ga ik niet met je over straat”  of “Stop eens met dat getwitter het gaat nog eens tegen je werken en voor mij kom je tijd tekort, ik raak het zat”    
 
 
Hoe is het nu?
 
Waar slaapt Jack? Waar slaapt Melissa en waar hebben ze het over en hoe is het met de vorige partners van de tortelduifjes? Heb ik een waardeoordeel? Heb ik iets tegen één van de twee? zeker niet.
 
Ik wil gewoon meer weten, veel meer. Please inform me. More details please!
 
 

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in rene-vkblog-2010-05 en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Ik kan er niet genoeg van krijgen

  1. Wattman zegt:

    Geniale reconstructie! Zo is het gegaan, ik voel het!

  2. Blutch zegt:

    Ik heb er al meer dan genoeg over gehoord. Het enige dat me opviel is dat consequent is weggelaten dat het hier een relatie met een ondergeschikte betrof. Dit wordt meestal omschreven als machtsmisbruik.
    In vrijwel elk ander beroep kom je voor de rechter.

  3. Jacob Hesseling zegt:

    Melissa is volgens mij vegetarier, Jack een alleseter (zelfs krokodilleschoene lust ie rauw) hoorde ik tenminste.Zodra ze zwanger is, neemt Jack de benen/ of zodra hij een nieuw gezin wil stichten, neemt zij de benen. Dat soort nieuws zullen we missen denk je?

  4. Grutte Pier zegt:

    Ze zijn nog bijelkaar…. echt….

  5. Theo zegt:

    Je erotische fantasie heeft een orgastisch blog opgeleverd…..oh)

  6. iris kijkt zegt:

    Er zit niets ander op dan deze kwestie zelf verder te onderzoeken, maar ja, het is alweer ‘uit’ , uit het nieuws bedoel ik.

  7. Rene Scheffer zegt:

    Wattman,,,,,tzijn flarden die ik beschrijf, mogelijke flarden.
    Blutch….Niet zo streng, kijk naar dat vrolijke gezicht van Jack!
    Jacob….Kweenie, maar wil het wel blijven volgen, ben nog niet zo vrij geweest om op Twitter volger van melissa te worden
    Grutte Pier…..Je bent goed geinformeerd.
    Theo,,,,Niet overdrijven, het heeft wel iets orgastisch in overdrachtelijke zin.
    Iris….Daarom ook mijn vraag ´please keep me informed`

  8. assyke zegt:

    jemig die de vries interesseert me echt niet
    maar goed ik wil je wel uit de brand helpen:
    zondagochtend om half acht heeft ze een zwangerschapstest gedaan op het toilet:
    twee minnetjes, ze schreeuwt, ze gilt, de vries komt verschrikt aanrennen in zijn nakie
    treft daar zijn minnares aan, zittend op het toiletbril met een rare grijns op haar kop
    heb je obstipatie, vraagt hij haar bezorgd en enigszins walgend
    nee…kijk dan, stomme oen, kijk dan wat ik in mijn handen heb!!!
    de vries kijkt en zijn hart staat stil…vreemd dat we hier niets over gehoord hebben, vraag me af hoe het nu met hem gaat
    heeft melissa wel de ambulance gebeld?

  9. Majowi zegt:

    Fijn toch juist….zou dat discretie zijn? Ik gun iedereen indien nodig zijn al dan niet buitenechtelijke affaires maar sommige affaires hebben wel hele grote risico’s. Niet handig en vooral erg naar voor vrouw, evt. kinderen enzenz . Dus kastje dicht en weer aan het werk !

  10. Catharina Anna Maria van Vliet zegt:

    Dus jij wil dat de moeder van Jack net als de moeder van Jan gaat vertellen dat haar schoondochter altijd al een **wijf was en dat die arme Jack nu eindelijk de liefde vindt die zoonlief ontbeerde?

  11. Majowi zegt:

    eh…….ik bedoelde dat ik er geen oordeel over heb. En ik vergat te formuleren "zijn OF HAAR.."

  12. cor3306 zegt:

    Vaak is het niet te achterhalen wanneer iets begint, want meestal begon het al eerder. Ik denk dat J de V het ook niet weet….zoiets overvalt je als het weer

  13. fred van der wal zegt:

    Hoe krijgt die Jack het voor mekaar met die houten Jan Klaassen kop? Een mooie jongen die me dat eens kan uitleggen!
    Liever geen mooie, minderjarige jongens met een mooi bruin velletje, want dat mag niet van de bevoegde instanties, heb ik ergens gelezen op een weblog, daar kun je ontzettend veel moeilijkheden mee krijgen.
    Bij nader inzien dan nog liever een bruin meisje die ze nog bruiner bakt in heur meerderjarige mini jupe en ook bereid is keukendiensten te verrichten, tuinwerk en onderhoud van mijn huizen tegen kost en inwoning, meer schuif ik niet af als neo koloniaal, hahaha!

Geef een reactie

