Extra service – Mijn VerkiezingsTwitterberichten op VK blog



Twitter is vluchtig. Te vluchtig. Voor mezelf en anderen toch maar even mijn hyperachtige gedachtenspinsels van deze avond vastgelegd.
  
@GardameerItalie Nou zeg Iedereen is met de verkiezingen bezig, komt het Gardameer langs! Doe dan verkiezing van mooiste Italiaanse meer

@InaDijstelberge "Ik lees je wel hoor..;-)" Gelukkig. Doe ik het niet voor niets. VK blog lijdt er wel onder   

#watkiestnederland. Al 30 Tweets. Niet op TV, geen reply en geen retweet. Ga even lekker de VI lezen. PUH

#watkiestnederland Mijn 5 en half jarige dochter Rozanne heeft nog maar 1 MP gehad in haar leven, JP. Toch is het haar goed vergaan.

#watkiestnederland Wat nu met Balkenende. Gelukkig krijgt hij veel applaus bij het CDA.
Als PVDA man ben ik een CDA vriend.

#watkiestnederland Ik ga weg. Kan Balkenende niet aanzien. Kan niet tegen zielige en zieke konijntjes. Ben te   

#watkiestnederland Je zou het bijna vergeten in die vrolijke VVDeuforie. Maar nu komen er echt de nare maatregelen. De VVDers zijn te blij
Wat moet een mens na 5 juli. WK afgelopen, Regering gevormd. Iedereen met vakantie. Intertotovoetbal en de Tour de France!   
 
#watkiestnederland Janka Stoker (foto) mag van mij wel een staatssecretarisschap krijgen. Maakt niet uit welk.

#watkiestnederland. Nieuw Paars? Maar dan niet weer al die verzelfstandigingen en marktwerkingen. Ze mogen nu zelf wat terugdraaien.

#watkiestnederland Halsema zegt "NL wil geen stilstand meer". Ik vond stilstand van de laatste 3 jaar sociaal, comfortabel en rechtvaardig    

Nu komen er meer VVD burgemeesters en CdKs. Is risico. VVD bestuurders vliegen vaker door de bocht (NH en Den Helder) #watkiestnederland  

#watkiestnederland. Landelijke politiek is niets voor mij, Wil mijn dochter Rozanne van 5 krantenkoppen besparen als "Scheffer verliezer"  

#watkiestnederland. Cohen als premier (ook bij een zetel minder) en Rutte als Minister van Binnenlandse zaken is een optie  

@dijkshoorn #MelissaTweebeeke about 1 hour ago via web in reply to dijkshoorn

Ik zou iedereen aanraden niet te naar te doen tegen het CDA. Ze vergeten niet snel.
#watkiestnederland. Over 2 tot 4 jaar zijn weer terug.

#watkiestnederland. Zielig ook voor Amelie Balkenende (zonder cynisme). Maar ze ziet haar pa toch wat vaker. Maar later wellicht toch Europa  

#watkiestnederland PvdA, SP. 2 linkse met 47 zetels en 2 rechtse VVD en D66 samen met 41. Samen 88. GL ipv SP kan ook (wat liberaler)    

#watkiestNederland Toch zal ik het CDA missen. Wat moeten die keurige bestuurders als Klink en Balkenende nu? Verhagen redt zich wel.

#watkiestnederland Wie wordt VVD informateur? Niet Wiegel. Niet Zalm, Niet Smit Kroes. Ik denk Winsemius of Wijers. 

Is #jackdeVries nog ergens te zien? 

Op welke zender is #MarielleTweebeeke eigenlijk? about 2 hours ago via web
 
@73Barbara Tweemaal PvdA dus.Heel goed.Er is nog hoop voor NL. 

  @jufans `Solidariteit en de boel bij mekaar houden betekent ook de ééncelligen respecteren..;).` Scherpe reactie, je hebt een punt. a

 
 
Stomme, lange, belachelijke stemformulieren. Door lengte en lege vlakken zullen velen per ongeluk Emiel Roemer hebben gestemd ipv Cohen.

Gisteren riep ik alle eencelligen op vandaag thuis te blijven.Herstel: stemmen mag toch en dan cf. de kieswijzer http://tinyurl.com/2dz7wuu  

Voor wat het waard is allemaal. 

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in rene-vkblog-2010-06 en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Extra service – Mijn VerkiezingsTwitterberichten op VK blog

  1. Wattman zegt:

    Het is allemaal erg kort, ik moet er aan wennen. Ik krijg het al nauwelijks in 300 woorden. Laat staan in van die korte zinnetjes. Zegt wel veel over ‘de stemming in het land’…

  2. Rene Scheffer zegt:

    Gaat om de snelheid. Een gedachtenspinsel zet je in 30 seconden neer. Je hoeft geen doorwrocht blog te maken. Ik heb te doen met Balkenende.

  3. Grutte Pier zegt:

    Dochter had haar twijfels al….. ‘Ok, papa… maar dan moet je wel winnen…’ Beetje papa weet dan hoe de vlag erbij hangt….

  4. ZWOLLYWOOD zegt:

    Balkenende had dit kunnen voorvoelen. Zijn adviseurs bleven ernstig in gebreke.
    Hij zal zijn harde brainschijf moeten opruimen, refreshen en na de zomer een nieuw plan voor zichzelf maken…..
    Het zal wennen zijn voor zijn dochter en vrouw dat hij u opeens vaker thuis is. Kun je hem geen bijles geven misschien?

  5. ZWOLLYWOOD zegt:

    nog een gedachtenspinsel van 30 seconden>>>>>….wroetssss..wroets……….wroetssss..wroets.!

  6. Theo zegt:

    JPB had dit niet over zichzelf hoeven afroepen, maar afstand doen van de macht blijft een verschijnsel van alle tijden. Je gaat jezelf onmisbaar vinden. Een harde dreun, ook voor hem persoonlijk. Ik had niet met hem te doen; het moest hem overkomen/aangedaan worden.

  7. Rene Scheffer zegt:

    Gisteravond was ik hyper. Dat leidde tot een veelheid aan blogs. Vandaag ben ik op en rustig en verlang ik naar het WK. Nietzozeer Oranje alswel het geheel aan wedstrijden.
    Vanmorgen was ik al wat opgeklaard. VVD PvdA D66 en GL is een coalitie die in Zeist onlangs is gevormd en dat lijkt goed te gaan. Dus nationaal zou dat ook kunnen.
    Voor Balkenende vind ik het nog steeds zielig.
    Vandaag heb ik niet veel gewtwitterd.

Geef een reactie

