Nieuwjaarsvreugde? . . . hmmm (VKblogdag).


Dit was een typisch Nieuwjaarsblog met de houdbaarheidstijd van 24 uur. Het heeft er een dag gestaan. Nu gedelete dus. Alle reageerders bedankt!

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in rene-vkblog-2011-01 en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

31 reacties op Nieuwjaarsvreugde? . . . hmmm (VKblogdag).

  1. BarbaraJansma zegt:

    Niet zo erg nihilistisch, eerder geërgerd, en wel aardig om lui op stompzinnigheden te wijzen, eigenlijk.
    Desalwelteplus, een goed decennium gewenst!

  2. beus zegt:

    Mooie nieuwe header.
    In dit blog waren voor mij vele herkenbaarheden te lezen.
    Nog 365 dagen en we hebben het weer achter de rug die ellendige feestdagen.
    Probeer dit jaar eens gratis binnen te komen bij S.V. Zeist.
    Geeft echt weer eens kick. Desnoods over het hek klimmen.

  3. ghijsa zegt:

    Je ligt er lekker bij
    Niets te klagen
    Behalve dan dat je een beetje mijn neus hebt
    Ik wens je voor 2011 een leuk mopsje.

  4. Selma zegt:

    Iemand die zijn dochter Rozanne noemt, moet wel een lief mannetje zijn, ondanks nihilistisch blog… 😉

  5. Bart zegt:

    Hier ook geen vreugde om de ‘feestdagen’ René. Ik doe ook nooit mee.
    En oudejaarsdag is een ramp, met dat klote-vuurwerk, o wat ben ik blij als het eenmaal drie uur ’s nachts is, en dat geknal over is.
    Anyway……beste wensen voor 2011, hoop dat het een goed, gelukkig jaar wordt, in goede gezondheid ook.

  6. Zelfstandig journalist zegt:

    Als je zonder morren op zo’n matras kunt slapen, valt het met dat nihilisme reuze mee. Beste wensen voor 2011!

  7. Rene Scheffer zegt:

    BJ
    Thanks. leuk dat het ietwat herkenbaar voor je is
    Beus
    Thanks….Tegenwoordig vragen ze zelden entree. Vroeger gind ik vaak de tweede helft naar SV Zeist
    Nu ga ik regelmatig naar vv Jonathan. Ik wil nu eigenlijk best entree betalen maar het is gratis en dat bij de tweede klasse. Foto wordt geen header, daarvoor te ijdel
    Ghijsa
    Ik heb geen kleine neus maar op deze foto lijkt hij wel misvormd
    Selma….
    Ja daar zeg je wat. Rozanne is een erg lieve naam. Het bleek ook een heel lief kind te zijn. En ik voel me inderdaad eigenlijk wel een lieve vader!
    Bart…
    Thanks. Ja dat geknal. Ik ga gewoon niet naar buiten, zoek het gevaar niet op.

  8. Rene Scheffer zegt:

    ZJ…Thanks.
    Ik heb tot 09.18 u kunnen slapen, als een os.

  9. svara zegt:

    als je die nachtelijke tevredenheid mee de dag inneemt dan belooft dat een mooi jaar voor je te worden!!
    geniet ervan

  10. Helena zegt:

    ja ik vind die overdrevenheid zo rond en met de feestdagen ook zo sja… overdreven dus 😉
    apart die laatste zin, zo kan je het ook bekijken!
    Jij ook de beste wensen en een gezond en gelukkig nieuwjaar!
    (grappig er staat nog steeds zaterdag 1 januari 2010 bij de geplaatste berichten van vandaag)

  11. Blutch1 zegt:

    Ik dacht dat ik Dick Advocaat zag liggen slapen., maar rechtop lijkt het niet.
    Een goed en gezond 2011 Rene.

  12. Smokey Robbinson zegt:

    Hee, ben jij dat René? Ik zou je niet herkend hebben.
    Yes, wat er niet in waait hoeft er ook niet uit te waaien…
    De allerbeste wensen voor 2011.
    Ik zie op de valreep nog wat Blutch schreef: Dick Advocaat, ja, sprekend!

  13. Klaverblad/View zegt:

    Ook in deze reactieruimte wens ik
    jou, je vrouw en Rozanne
    een Gezond en Gelukkig Nieuwjaar.
    Ik houd wel van zo’n gestemd blog.
    Eigenlijk altijd wel van jouw blogs
    wat terzijde van het alledaagse

  14. martin zegt:

    ’t Beste.

  15. edu zegt:

    Een mooi begin van een hopelijk mooi jaar!

  16. Rene Scheffer zegt:

    Svara…
    Thanks en ik ben een tevreden slaper met doorgaans wel een wat mooier gezicht, maar nu moe en verkouden
    Helena…
    Thanks.
    Ja een jaar is maar en een jaar en alles loopt door, vandaar
    Blutch
    Thanks
    Vroeger had ik een dermate smal hoofd dat ik een breder hoofd wilde, maar Advocaat?
    Smokey M
    Thanks….jij ziet ook al Advocaat hoofd?
    Viwq
    Thanks!
    Ja wel mooi gezegd, terzijde van het alledaagse.
    Martin
    Thanks.

  17. Rene Scheffer zegt:

    Edu,,,
    Thanks!

  18. N'gezondconstructiefcreatiefliefdevolnieuwjaar! zegt:

    HAPPY
    NEW
    YEAR!!!

  19. Noud Hovius zegt:

    haha, rené, als gezegd, samen komen we er wel uit!

  20. sprakeloos zegt:

    Is die foto nu egocentrisme of massochisme, ik wens je in 2011 dan een op de maat van Rene Scheffer gemeten hoeveelheid toe van beide en natuurlijk afgepaste feestvreugde.
    Trouwens die laatste wens ik wel mooier, het staat zo nihilistisch om een mens tot het einde van het jaar het beste te wensen, de calvinistisch, zo van volgend jaar moet je de beste wensen maar weer opnieuw verdienen, dus de tijd na 2010 is mooi, ook wel erg lang (hoop ik)

  21. Jeetjemina zegt:

    Dit verhaal spreekt mij wel aan!
    Zet ik in mijn reactie op de jouwe, dat ik "boodschappen" niet zo belangrijk vind
    omdat ze toch niet helpen.
    Daar sluit dit verhaal wel een beetjebij aan.
    Overigens hebben wij het wel gezellig met vrienden "gevierd"!
    Je moet toch wat!!
    ;)))
    gr eva

  22. peterus zegt:

    Je hebt mooi gesproken.
    Geschreven bedoel ik.
    Dat is 2011 elke dag maar een feestdag mag zijn, of elke feestdag een gewone dag.
    Het is maar hoe je het bekijkt.

  23. Glaswerk zegt:

    @René: Ik wens je een uitgeslapen 2011 toe.

  24. paco painter zegt:

    Hoem doe je dat, met de mond dicht slapen?
    Een goed en gezond 2011

  25. Aad Verbaast zegt:

    De gepaste bescheidenheid siert je weer eens. Slapen op de grond, zonder je gal te spuwen in de file staan bij de Gall en Gall en toch de lever sparen rond deze zware dagen. Zelfs een spelletje spelen is je niet te gek. Uitlaverend naar het nieuwe jaar en voorzichtig startend in het nieuwe jaar.
    Een mooi 2011 toegewenst. Gaat helemaal goed komen!

  26. 100_woorden zegt:

    Je ziet er lief uit als je slaapt
    Een uitgerust, of uitgeslapen 2011, zou ik zeggen 😉

  27. Rene Scheffer zegt:

    Iedereen bedankt voor de reactie. Had net iedereen afzonderlijk wat teruggereageerd, valt alles uit en tekst kwijt. Dan maar zo, helaas.

  28. Kees Smit zegt:

    Wat zie je er ontspannen uit als je slaapt. Lijkt me een mooie wens voor je, een relaxed 2011!

  29. Trektocht zegt:

    Nooit gehad maar opeens mis ik die rode pijl! 🙂
    Toch maar een "gewoontjes" Nieuwjaar gewenst!

  30. op zoek naar morgen zegt:

    Een relaxed 2011 gewenst!

  31. Joostx zegt:

    Het verhaal is weg
    en zat mooi in elkaar;
    alsnog mijn reactie
    en de beste wensen.

Geef een reactie

