Technisch onderhoud – Tip


Zooitje weer.
Kan geen blogs lezen. Zag wel enkele nieuw verschijnen.Toen herinnerde ik me dat het een half jaar geleden ook zo was.
Met Internet Explorer kon je geen foto’s plaatsen, wel met Modzilla Firefox.
Ik ging net naar het VKblog via Firefox en alles doet het opeens weer wel! 

Firefox is gratis te downloaden.

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in rene-vkblog-2011-01 en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

21 reacties op Technisch onderhoud – Tip

  1. Ely de Waal zegt:

    Heel gek, want bij mij is het nu juist andersom
    Ik gebruik altijd Firefox, maar ik kan je nu alleen in I E lezen 🙂

  2. Rene Scheffer zegt:

    Inderdaad vreemd
    Was handiger wanneer op wordt gewezen door de vkmensen in Brussel
    Voor het geval dat wel is gebeurd, dan heb ik het gemist.

  3. elsje dijkstra zegt:

    Ik heb gewoon een mailtje naar de moderator gestuurd en toen was het probleem (ook) opgelost.

  4. Rene Scheffer zegt:

    Ow dat ga ik ook doen!
    Nu is er ook nog eens een blog van mij verdwenen van omstreeks 21.00 u

  5. elsje dijkstra zegt:

    Het blog zal wel onder de enorme rookwolk van Moerdijk verscholen liggen.

  6. Kiezels zegt:

    De bug is willekeurig en bestaat zowel in IE als in FF. Ik gebruik FF en af en toe IE.
    De knop vernieuwen helpt wel maar ene keer hoef ik de knop vernieuwen maar 1x te gebruiken, de andere keer 5 x Het probleem blijft echter bestaan, bij mij sinds een dag of twee erg frequent..
    Is het voor jou opgelost, Elsje of bedoel je dat het opgelost gaat worden?

  7. Bart zegt:

    O, het is al dagen hopeloos (hier bij gebruik Firefox)…
    Maar het zou natuurlijk niet uit moeten maken welke browser je gebruikt, wat een geknoei weer van de VK uit…
    Ook zo fijn (niet dus), dat ze er meteen werk van maken. Zoals altijd weer, duurt het tijden voor er iets aan gedaan wordt.

  8. elsje dijkstra zegt:

    Het is voor mij opgelost.

  9. Jacob Hesseling zegt:

    Januari, moeizaam komt het jaar op gang en het blog ook reken ik maar, als de computer mij er weer uitgooit.

  10. Flo zegt:

    Met Safari ( Apple) deed ’t blog het gisteren ook niet tot moeizaam… Met Firefox daarentegen helemaal geen problemen gehad. Ik denk toch dat WikiLeaks erachter zit hoor 🙂

  11. Adriano Antoine Robbesom zegt:

    Die Technisch Onderhoudpagina zie ik ook regelmatig verschijnen in Firefox, René. Meestal is het verholpen door de pagina te vernieuwen. Ik heb meer problemen met het ingelogd blijven, daar lijkt een willekeur te zitten wat betreft de inlogtijd. Om mijn blogs niet te verliezen, kopieer ik ze niet alleen in Word of kopieer ik de HTML codes, maar heb extra tab openstaan waarmee ik tijdens het vernieuwen ervan kan zien of ik nog ingelogd sta. Even weer snel inloggen en de nieuw bijdrage opsturen. Tot dusver zonder al te veel problemen…

  12. Blutch1 zegt:

    Rene, dat blog is niet verdwenen, maar op de voorpagina (Laatste berichten) kan van dezelfde blogger maar 1 blog tegelijk staan. Dus bij een nieuw blog is direct de oude van de voorpagina af.
    Dit doe ik niet om aardig te zijn.;-)

  13. Rene Scheffer zegt:

    Elsje
    Inmiddels mail naar moderator gestuurd.
    Kiezels….
    Tis dus een bug die overal kan zitten.
    Bart…
    Thanks voor support, inderdaad ergerniswekkend.
    Jacob…
    U is een geduldige Oosterling
    Flo…
    Complotheorie….in dit geval niet.
    Adriano…
    Thanks voor tips, u is een expert.
    Blutch…
    Thanks voor uitleg
    Dat andere blog bloedt dan dood, indien niet binnen enkele uren op een voorpagina dan zakt het weg. Tzij zo. U is niet een zo kwaad,

  14. Zelfstandig journalist zegt:

    Al sinds zondag aan de gang.

  15. paco painter zegt:

    Bij mij werkt Firefox niet

  16. sLIMME JUF en Brilmansje zegt:

    Merkte enkele dagen geleden dat reacties op blogs van anderen verdwenen. Ik gebruik IE.
    Eens kijken of dit nog steeds gebeurt. Zit momenteel niet zoveel aan de compu.

  17. De koele blauwe druppel op de gloeiend hete plaatF zegt:

    Altijd fijn,als je samen zit met dezelfde pijn door het venijn.

  18. kuifje simon zegt:

    Ik denk dat de fox in the fire staat
    allemaal de schuld van Moerdijk 😉

  19. Blutch1 zegt:

    Je kunt het oude blog kopiëren en dan opnieuw posten. Zo slecht was het toch niet.;-)

  20. lebonton zegt:

    zelfde probleem gehad, maar dan met safari (apple). gelukkig heb ik firefox achter de hand en dat ging inderdaad beter.

  21. Draver zegt:

    Bij zowel Firefox als Explorer is het weer hetzelfde probleem vanavond.

Geef een reactie

