Noodblog


Het lijkt mooi. NIEUW op WordPress! Maar het is een keuze uit armoe. Mijn vaste blog http://www.vkblog.nl/blog/6628/Rene_Scheffer_verzamelde_columns van de Volkskrant gaat sluiten. Ja en dan moet je wat. Een heel archief moet worden veiliggesteld en ik moet kunnen blijven schrijven. Het is een drang net als Twitter.  

Mijn vaste fans wisten me goed te vinden, maar zal dat hier ook gaan gebeuren? Voel ik me vrij om mijn verhalen over politiek, voetbal, muziek, mijn dochter en kantoorbelevenissen hier op dezelfde manier te verwoorden? Ik weet het niet.

Wellicht tot later.

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Noodblog

  1. Mr WordPress zegt:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. renescheffer zegt:

    We zitten nog in de testfase.

Geef een reactie

