Graag geef ik Facebook toestemming voor alles


Aan Facebook

Onderwerp: “Bijna onvoorwaardelijke toestemming”

Graag vraag ik u aandacht voor het volgende.

Omdat ondergetekende zijn verhalen en columns op Facebook altijd met volle verstand en zonder invloed van enige vorm van overmatig gebruik van alcohol dan wel enige vorm van drugs schrijft en hij zijn lezerspubliek te allen tijde wil behagen en vooral ook wil maximeren, geeft hij Facebook onderstaande toestemming.

Overwegende voorts dat ondergetekende niet is behept met vormen van persoonlijkheidsstoornis, welke kunnen leiden tot extreme en beledigende uitingen dan wel andere uitingen die destructief voor zichzelf dan wel andere kunnen zijn.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/418/19790463/files/2015/01/img_3903.jpg

Voorts overwegende dat enige uitsluitingsgrond voor het bovenstaande betreft: enige vorm van egomanie, narcisme en exhibitionisme in woord.

Daarom besluit ik hierbij Facebook toestemming te geven om al mijn posts, verhalen, columns, reacties, foto’s en alle andere dragers van beeld en geschreven woord, in enigerlei vorm te bewaren, te openbaren of anderszins te plaatsen in/op door haar naar eigen goeddunken te bepalen media.

En bepaal ik tenslotte dat het bovenstaande alleen in die gevallen niet geldt in gevallen waar rechten van derden zijn opgelegd, zoals het portretrecht op dat deel van de beelden van mijn fysionomie in enigerlei vorm, welke deel uit maken van mijn werkzaamheden als “model”.

Met vriendelijke groet
Rene Scheffer

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

