Doorbreek het grijs.


Veel van mijn FB en WordPress blogs hebben een verborgen boodschap. Een aansporing voor een gewenste handeling richting mijn vrouw. een sneer naar een collega of FB vriend, een politieke boodschap, een egomane uitvergroting van mezelf, om anderen uit te lokken of een spiegel voor te houden.

Deze keer niets van dat al. Vanmiddag zie ik dat er in de grote publiekshal van de gemeente Zeist van grijs, glas, zilver en licht hout enkele kleurige elementen zijn aangebracht. Het blijkt kunst van Abrona mensen. Ik zag een blauwe hond met lange oren en kleurige staart. Daar moest ik mee op de foto. En die is zo goed gelukt dat deze mogelijk profielfoto wordt. Vervolgens zag ik nog enkele andere kunstuitingen. Gewoon omdat die vrolijke kleuren zo leuk staan bij het gemeentegrijs. 
Iets voor andere organisaties? Kantoorgebieden opleuken met kleur? Ontregelen, ern spiegel voorhouden, relativeren, accentueren…..op een leuke manier.
Ga eens kijken op de Montaubanstraat in Zeist of ga naar http://www.kunstabrona.nl

 

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

