Met een “Libellevrouw” in bed.


Er hebben zich via Marktplaats vier personen gemeld. Ik heb ons bed “te koop”. Gratis nog wel, maar wel met zelf demonteren. Het is 14 jaar oud. We nemen een boxspring. Ik ben zo onhandig dat ik een bed niet kan en wil demonteren en naar beneden sjouwen. 

Ik kreeg binnen een half uur vier reacties. Ene Hans, ene Yo en ene CJ. Die Hans leek het meest serieus en gaf gelijk zijn 06 nummer. Maar als vierde was er Marrietta. Ik zei nog even niets tegen Lucia en liet het bericht tot me doordringen.

“U heeft een reactie ontvangen van Marietta:

Beste Rene, ik wil het bed best met je uitproberen.

Neem zo snel mogelijk contact op met Marietta binnen 24 uur”

Zou die Marietta me hebben opgezocht op Facebook en mij wel interessant vinden? In dit soort situaties komt altijd de middelbare schooljongen in me boven. Ik voelde me rond mijn 14e tot 18e (en eigenlijk nog lang daarna ook) lelijk, had niet veel zelfvertrouwen en was verlegen. Meisjes aanspreken? No way. Elke vorm van aangeboden vrouwelijke aandacht (wat zelden voorkwam) omarmde ik toen.  Dit verklaart mijn korte instant welwillende onderbuikreactie richting Marietta.
 
En stel dat….. als ze het echt meent? In mijn kring van bekenden is het wel eens echt gebeurt dat even “een nieuw bed werd uitgeprobeerd”, waarna iedereen dacht “die grapjas”. Maar ondertussen was er toch iets gebeurd. Voor sommige dingen heb je -soms- maar 20 seconden nodig.

En die Marietta? Lijkt me een “Libellevrouw”. Niet te dik maar ook niet te dun, rond de 40-45 jaar. Houdt van “gewone dingen” in het leven. Een weekje winkelen in Londen met vriendinnen, een concert van Guus Meeuwis. Ze is niet dom, zeg maar MBO plus. In ieder geval geen academische groene thee drinkster, die 1 keer per jaar los gaat op Ibiza.

Gevoelsmatig mag Marietta het bed wel. Maar ik had net Hans gemaild. Zou Marietta misschien gewoon een man zijn? Ik besloot toch maar tegen Lucia de Spirt te vertellen van die Marietta. “Lucia, nu heb ik een mail van een vrouw, ene Marietta”. 

Lucia keek me aan en vroeg wat ze me dan mailde en ik las het haar voor. Aan haar reactie wist ik genoeg. 

Ben ik er weer ingetuind…..

Over renescheffer

Twitteraar, blogger, Italie, Spanje, Vitesse, FC Wageningen, columnist, Vkblog. Zeister Magazine, Male model, PvdA, voetbal, reizen, ambtenaar, eten, politiek, Zeist.
Dit bericht werd geplaatst in Erotiek en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

